• Voor meer informatie, bel +31 6 2353 3484

  • Even voorstellen

  • Manfred Dey

    Wie is Manfred Dey?

    Manfred Dey is 52 jaar en opgegroeid in het grensgebied bij Dinxperlo. In het verleden heb ik jarenlang in Duitsland en Nederland als commercieel medewerker gewerkt. Ik was inkoper, verkoper en bedrijfsleider. Twintig jaar terug heb ik de switch naar de zakelijke dienstverlening gemaakt. Destijds heb ik mij, naast een fulltime dienstverband, omgeschoold en mocht ik mijn diploma behalen. Dit is dan ook, naast andere opleidingen, de basis van mijn huidige carrière.

    Door mijn verleden, in Duitsland en Nederland, kan ik zeggen dat ik ruime commerciële ervaring heb opgedaan. Hierdoor ben ik nog beter in staat om samen met u commercieel mee te denken. Alle opgedane ervaringen heb ik nu ondergebracht bij SalarisPartner-Manfred Dey.

    Wat doet u als salarisverwerker?

    Zodra bij een onderneming personeel in dienst komt, verzorg ik in overleg met de ondernemer het gehele traject van personeel in dienst nemen tot en met beëindiging (ontslagprocedure) van het dienstverband.

    Ik zorg voor een arbeidsovereenkomst, aanmeldingen bij pensioenuitvoerder, ziekteverzuimverzekering, arbodienst etc. Ik zorg voor een juiste inschaling van de cao, maak indien gewenst een proforma-berekening(en) op, zodat werknemer kan zien wat zijn maandelijkse netto inkomen is en aan de werkgever verstrek ik een loonkostenoverzicht, zodat de werkgever weet wat zijn maandelijkse loonkosten zijn. De loon en pensioenaangiften worden per loonaangiftetijdvak maand of per 4-weken naar de Belastingdienst en de Pensioenuitvoerder verzonden.

    Zodra bij het personeel wijzigingen zijn, zoals meer of minder uren gaan werken, functie, functieschaalwijziging etc. maak ik in overleg met de ondernemer een aanvullende arbeidsovereenkomst (addendum) op, zodat alles zorgvuldig schriftelijk vastgelegd is. Zodra het personeel uit dienst gaat maak ik, in overleg met de ondernemer, een beëindigingsovereenkomst op. Indien bij een werkgever gereorganiseerd moet worden, begeleid en adviseer ik de ondernemer bij het gehele traject. Vanaf het begin tot en met het einde van een reorganisatie en/of ontslagprocedure verzorg ik het gehele traject, inclusief aanvraag compensatieregeling transitievergoeding UWV (indien aan de voorwaarden wordt voldaan).

    Daarnaast heeft een ondernemer ook met ziekte van zijn personeel te maken. Ook hierbij kan ik de ondernemer adviseren en begeleiden. Uiteraard denk ik in alles met de ondernemer mee en zal ik op de risico’s van ziekte en de risicodekking wijzen. Zowel bij een ziekteverzuimverzekering als ook arbodienst zal ik met de ondernemer meedenken en daar waar nodig adviseren in de juist te nemen stappen en op verzoek van de ondernemer uiteraard voortvarend alles afhandelen.

    Alle werkzaamheden worden met de ondernemer vooraf besproken. Hierdoor komen de ondernemers niet voor verrassingen te staan. Daar waar vele dienstverleners zich verschuilen achter algemene termen en alles in één bedrag factureren, staat SalarisPartner-Manfred Dey voor Transparantie en Openheid wat voor mij zeer belangrijk is en dit schrijf ik dan ook met een Hoofdletter. Mijn facturen zijn dan ook zeer open en transparant. Alle verrichte werkzaamheden worden uitgesplitst in datum, ruime omschrijvingen van de verrichte werkzaamheden, in aantallen, in tijd, tarief en bedragen, indien van toepassing de korting(en), dit allemaal is terug te vinden op de factuur. Deze Transparantie en Openheid voorkomt onnodige vragen en tijd. Daarnaast ontvangen de ondernemers een opdrachtbevestiging waarin duidelijk de overeengekomen afspraken vastgelegd zijn.

    Waarom begint u nu voor uzelf?

    Mijn ambitie gaat verder dan enkel en alleen het dagelijkse normale werk. In loondienst kon ik mij niet verder ontwikkelen en liep ik duidelijk tegen grenzen aan. De overstap van werknemerschap naar zelfstandigheid en werkgeverschap is dan ook een logische stap.

    Wat is er zo mooi aan dit werk?

    Bij dit werk worden bijzondere eigenschappen van een ondernemer verwacht. Zoals verantwoordelijkheid kunnen nemen en dragen, zeer nauwkeurig kunnen werken, cijfermatig inzicht, brede kennis van cao’s echter ook op de hoogte zijn van actuele wet en regelgevingen, arbeidsrecht en ga zo maar door. Dit alles spreekt mij zeer aan. Daarnaast speel ik vaak een bemiddelende rol tussen werknemer en werkgever wat mij eveneens zeer aanspreekt. In al deze punten komen mijn talenten c.q. opleidingen goed van pas. In het verleden heb ik bewust voor de zakelijke dienstverlening gekozen.

    Waar gaat u uw klanten vandaan halen?

    Die moeten vanuit de markt komen. In mijn portefeuille bevinden zich accountants en administratiekantoren,  waarmee ik voor de salarisverwerking een samenwerking ben aangegaan. Daarnaast is het de bedoeling mijn dienstverlening bij accountants en administratiekantoren, maar ook rechtstreeks bij bedrijven en ondernemers, verder uit te breiden c.q. aan te bieden en onder de aandacht te brengen. De intentie is om op deze wijze geleidelijk aan te gaan groeien en wellicht personeel aan te nemen.

    Op mijn website www.salarispartner-manfreddey.nl en www.manfreddey.nl kunnen potentiële klanten en ondernemers mij vinden. Op mijn website kunnen accountants en administratiekantoren maar ook bedrijven en ondernemers tevens een vrijblijvende offerte aanvragen.

    Zoals reeds genoemd bied ik aan accountants en administratiekantoren mijn diensten aan. In de praktijk blijkt namelijk vaak, dat accountants en administratiekantoren enkel en alleen de financiële administratie verzorgen en voor de salarisadministratie andere partijen inschakelen. Uiteraard zeer begrijpelijk. Salarisadministratie en financiële administratie zijn twee totaal verschillende vakgebieden, waarbij voor elk vakgebied specifieke vakkennis, ervaring noodzakelijk vereist zijn.

    Ik zal mijn diensten dan ook tegen zeer aantrekkelijke tarieven (kortingen) aan accountants en administratiekantoren aanbieden, waardoor de winstmarge maar wellicht nog belangrijker, het ontzorgen van de gehele salarisadministratie, zeer aantrekkelijk is. De accountants en administratiekantoren hoeven voor de salarisadministratie niets te doen en ontvangen een aantrekkelijke korting. De facturen kunnen door mij rechtstreeks naar accountants en administratiekantoren, echter ook rechtstreeks naar klanten, verzonden worden. De keuze is aan u.

    Niet alleen accountants en administratiekantoren, maar ook rechtstreeks bedrijven en ondernemers kunnen indien rechtstreeks klant bij SalarisPartner-Manfred Dey, in overleg, een aantrekkelijke korting ontvangen.

    Waar sta ik voor?

    Met mijn 20 jaar werkervaring wil ik een toegevoegde waarde leveren aan uw salarisadministratie. Er zijn veel kantoren die een technische (juiste) salarisspecificatie kunnen maken. Ik wil mij onderscheiden door persoonlijk bij u betrokken te zijn, ik denk met u mee, geef in overleg met u de juiste adviezen. SalarisPartner-Manfred Dey werkt professioneel, weet wat hij doet, spreekt uw taal en zet de puntjes op de i.

    In de afgelopen 20 jaar heb ik bij accountants en administratiekantoren ruime ervaring(en) in zeer diverse sectoren opgedaan, echter ben ik hierbij, door ongeschoold personeel (geen diploma’s) onervarenheid en onkunde, met zeer veel problemen geconfronteerd geweest. Terugkijkend kan ik met een oprecht hart zeggen, dat alle probleemdossiers naar tevredenheid voor alle partijen zijn opgelost. Waarom zeg ik dit? Om u een beeld te geven dat u bij mij aan het juiste adres bent!

    Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet met mij contact 06-23533484 of info@salarispartner-manfreddey.nl op te nemen. SalarisPartner-Manfred Dey rekent er dan ook graag op, met u een prettige, langdurige en wederzijds profijtelijke werkrelatie te mogen aangaan.

    En dit alles voor een zeer aantrekkelijk tarief.

    Voorbeeld:

    1 DGA verlonen, inclusief betaalopdracht, journaaloverzicht en loonaangifte voor € 20,00 excl. btw per maand!

    Vergelijk vrijblijvend offertes en bespaar tot 40% op de kosten! Een kleine prijs met een grote glimlach!